De Afman Snelservice voorziet in een behoefte die vooral bij aannemers, verhuurders, woningcorporaties en makelaars bestaat.
Vlak voor de oplevering nog een paar beschadigingen aan de voordeur herstellen? Een dag voor de overdracht een schimmelplek op de muur behandelen? Een stukje houtrot in het raamkozijn repareren? Is de trapleuning op het laatste moment vervangen en moet die nog geschilderd?
De Afman Snelservice reageert meteen. Op basis van vele jaren ervaring en samenwerking met makelaars, verhuurders, woningcorporaties en aannemers weten we dat zij een snelle reactie en vakkundige oplossing van elk probleem op prijs stellen.
De Snelservice wordt digitaal aangestuurd. Waar ze ook zijn, de medewerkers van de Afman Snelservice krijgen de aanvragen op hun tablet binnen en rijden door de hele regio om kleine en grotere problemen voor u op te lossen. Snel en vakkundig.
Als bedrijfsproces is de Afman Snelservice volledig gedigitaliseerd. Zakelijke klanten die een aanvraag doen, krijgen automatisch bericht over het moment waarop ze de Snelservice kunnen verwachten. Ook krijgen ze een melding als de klus is geklaard. Diezelfde gereed-melding gaat naar ons kantoor, zodat wij de werkzaamheden administratief kunnen afhandelen.
Automatisering maakt ons werk makkelijker en geeft duidelijkheid. Onze zakelijke klanten worden steeds geïnformeerd over de voortgang.
Tegelijkertijd onderscheiden onze medewerkers zich door hun inhoudelijke kennis en de kwaliteit van hun werk. Want onze expertise is natuurlijk niet geautomatiseerd. Zou dat verklaren waarom we steeds vaker aanvragen voor kleine reparaties en spoedklussen krijgen: dat we bij Afman snel reageren en alle aanvragen vakkundig oplossen? Wij denken van wel.
Bent u makelaar, aannemer, verhuurder of werkt u bij een woningcorporatie? En loopt u regelmatig tegen kleine werkzaamheden of reparaties aan, waarvoor u een schildersbedrijf nodig heeft?